تبلیغات

درج آگهی رایگان

دو سنگ فضایی با سرعت زیاد به زمین نزدیک می شوند +تصاویر

اندازه این سنگ ها به حدی بزرگ است که از روی زمین نیز قابل مشاهده خواهند بود.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان فضایی آمریکا؛ ناسا هشدار داد دو سیارک یا سنگ آسمانی با سرعت زیادی به سمت زمین در حال نزدیک شدن به زمین هستند. به گفته ناسا اندازه این دو سنگ فضایی به حدی است که به محض وارد شدن به مدار زمین از روی زمین قابل مشاهده خواهند بود. به گفته ناسا یکی از این سیارک ها این هفته و دیگری در ماه فوریه وارد مدار زمین خواهند شد.دو سنگ فضایی با سرعت زیاد به زمین نزدیک می شوند+ عکس

شی دوم که  2016 WF9 نامگذاری شده است در اواخر نوامبر سال گذشته توسط دانشمندان ناسا کشف گردید و موجب بهت و حیرت آنها شد. این نوع اجرام، سنگ های فضایی اطلاق می شوند که چیزی شبیه یک سیارک و هم یک ستاره دنباله دار هستند. این سیارک در 25 فوریه به مدار زمین می رسد و از فاصله 32 میلیون مایلی زمین عبور خواهد کرد و هم اکنون هیچ نگرانی در خصوص برخورد این دو سیارک با سیاره ما وجود ندارد.

گفتنی است؛ سیارک ها عموما از گازهای یخ زده، سنگ و غبار تشکیل شده اند و هنگامی که از نزدیک خورشید عبور می کنند گازهای خود را منتشر می کنند که انتشار این گازها شکلی دم مانند را ایجاد می کند.

دو سنگ فضایی با سرعت زیاد به زمین نزدیک می شوند+ عکس

انتهای پیام/

پیشنهاد میشه بخونید : برای نمایش تمام مطالب مرتبط با عنوان «دو سنگ فضایی با سرعت زیاد به زمین نزدیک می شوند +تصاویر» اینجا کلیک کنید.

شفاف سازی:
خبر فوق در سایت منتشر شده و صرفا در این سایت باز نشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

تبلیغات